Autor Wiadomość
Looser
PostWysłany: Pią 17:40, 04 Maj 2007    Temat postu:

http://Britney-Spears-jerking.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=1238631
hubert
PostWysłany: Czw 9:15, 15 Lut 2007    Temat postu:

Damian
PostWysłany: Pią 16:05, 02 Gru 2005    Temat postu:

Osiagi:
Moc: 175KM przy 9800 obr/min
Maksymalny moment: 138Nm przy 7000 obr/min
Minimalna srednica zawracania: 3.3m

Wymiary:
Dlugosc: 2180mm
Szerokosc: 740mm
Wysokosc: 1155mm
Rozstaw osi: 1485mm
Przeswit: 120mm
Waga na sucho: 215kg

Silnik:
Typ: DOHC, 4 Cylindry, 4 Suw, DOHC, Chlodzony ciecza
Pojemnosc: 1299cm3
Srednica tloka x Skok: 81.0 x 63.0 mm
Stopien kompresji: 11.0:1
Rozruch: Rozrusznik elektryczny
Kolejnosc cylindrow: Od lewej do prawej 1-2-3-4
Kolejnosc zaplonu: 1-2-4-3
System Wtryskowy: EFI
System zaplonu: Bateryjny , Tranzystorowy
Swiece: NGK CR9E
System smarowania: Mokra miska olejowa
Zalecany olej: Klasa SF,SG,SH,SJ w/g SAE o lepkosci 10W40, 10W50, 20W40, 20W50
Ilosc oleju: 3,3l

Krotkie podsumowanie + i - Suzuki GSX 1300R

+
moc
aerodynamika
przyspieszenia
opoznienia
wygodny
stabilny w szybkich winklach
w pelni regulowane zawieszenie
zuzycie paliwa 6l/100km <180km/h
odprezona pozycja
amortyzator skretu
doskonale oswietlenie
da sie jechac 20h nonstop
bardzo wygodne kanapy kierowcy i pasazera

-
droga tylna opona
pekajacy aluminiowy subframe
zupelnie nie czuc predkosci, mozna sie zdziwic przed winklem
wibracje w podnozkach przy 4,5krpm albo 130 albo 150, 140 zaczyna wk..
wrazliwosc na zmiany rozkladu obciazenia
(przy prawie pustym zbiorniku kiepsko wychodza winkle)
Damian
PostWysłany: Pią 0:38, 02 Gru 2005    Temat postu: Suzi


Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin